[Over het project]

In opdracht van Exito Agency maakten we een campagnevideo voor de Koninklijke Nederlandse Hockeybond. De video richt zich op het aantrekken van de Jongste Jeugd, met nadruk op jongens, en laat zien dat hockey een stoere sport is. Met creatieve storytelling vangen we de sportieve uitdaging en kameraadschap, in de hoop meer jongeren te inspireren om te gaan hockeyen.

In opdracht van Exito Agency maakten we een campagnevideo voor de Koninklijke Nederlandse Hockeybond. De video richt zich op het aantrekken van de Jongste Jeugd, met nadruk op jongens, en laat zien dat hockey een stoere sport is. Met creatieve storytelling vangen we de sportieve uitdaging en kameraadschap, in de hoop meer jongeren te inspireren om te gaan hockeyen.

[merk]

KNHB

[productie jaar]

2023

[Type film]

campagne video

[samen met]

EXITo agency

[DELIVERABLES]

5

[Bereikte mensen via social media]

400.000

[Aantal digitale schermen landelijk]

2700 schermen

[Totaal aantal vertoningen op deze schermen]

4 miljoen plays

[uitdaging]

De KNHB wil meer jongens enthousiast maken voor hockey. De uitdaging? Jongeren zien hockey vaak als een nette, minder stoere sport. Onze taak was om dat imago te doorbreken en te laten zien dat hockey juist draait om actie, lef en teamwork.

De KNHB wil meer jongens enthousiast maken voor hockey. De uitdaging? Jongeren zien hockey vaak als een nette, minder stoere sport. Onze taak was om dat imago te doorbreken en te laten zien dat hockey juist draait om actie, lef en teamwork.